Zasady uczestnictwa

Na organizowanych przeze mnie wydarzeniach obowiązują ściśle określone zasady. Większość z nich zawarta jest w Regulaminie natomiast powiem kilka słów m.in. o współpracy z modelkami.

IMG_0085

Każde zdjęcie, które wychodzi pod szyldem Baśniowe Warsztaty/Plenery Fotograficzne z Końmi przechodzi przed publikacją weryfikację. Nasze zdjęcia są dlatego takie dobre bo wszyscy biorący udział w sesji (modelki, fotografowie, styliści i wizażyści) mają wobec siebie naprawdę duże wymagania. Pracujemy tylko z najlepszymi i dbamy wspólnie o nasz wizerunek. Od każdej nowej osoby, która chce uczestniczyć w tego typu wydarzeniach wymagamy tego samego – każdy przecież chce żeby zdjęcia zrobione na plenerze i warsztatach były doskonałe.

Czy jest weryfikacja? Brzmi groźnie ale polega jedynie na tym, że zdjęcia wysyłane są do modelek przez publikacją w internecie do akceptacji. Zatrudniam tylko profesjonalne modelki, a wiadomo, że każdemu można zrobić fatalne zdjęcie – chcemy uniknąć sytuacji stresowych 🙂 Czasami modelki mają uwagi, mogą pomóc niedoświadczonemu fotografowi w osiągnięciu lepszego efektu, ale raczej nie są czepialskie. Nawet jeśli ktoś nie ma doświadczenia w fotografowaniu modelek czy w obróbce ma szansę zrobić dobre zdjęcia z naszą pomocą. Szanujemy się zatem wzajemnie i razem dążymy do powstawania coraz lepszych zdjęć 🙂

Kolejną ważną ważną zasadą jest szacunek do innych uczestników wydarzenia. Nie akceptujemy wchodzenia sobie w kadr – dbamy o naszych Uczestników i staramy się aby każdy miał „5 minut” dla siebie sam na sam z modelką. Kiedy fotografujemy w grupie nie siedzimy sobie na plecach – trzeba pamiętać aby zostawić każdemu fotografującemu trochę przestrzeni.  Jeśli ktoś z Was mimo tego zapisu będzie miał kłopot wystarczy podejść do mnie i powiedzieć, a zrobię miejsce dla każdego.

Pomagamy sobie wzajemnie! Na spotkaniach są osoby bardziej i mniej doświadczone. Ale najlepsze są te momenty kiedy uczestnicy wymieniają się własnymi spostrzeżeniami i metodami fotografowania – nie bójcie dzielić się wiedzą! 🙂

Zanim zarezerwujesz miejsce na plener przeczytaj poniższy regulamin. Rezerwacja miejsca wiąże się z jego akceptacją!

Regulamin

  • Organizator zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu Warsztatów/Plenerów lub ich odwołania. Zwrot należności nastąpi w ciągu 7 dni roboczych. W przypadku zmiany terminu możliwe jest przeniesienie opłaty na wskazany termin.
  • Organizator nie odpowiada za straty materialne uczestników powstałe podczas wydarzenia, jeśli nie powstały z winy Organizatora,
  • Organizator zastrzega sobie możliwość wykonania reportażu fotograficznego podczas wydarzenia i opublikowania go na stronie www.annasychowicz.pl.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia niewielkich zmian programu, zmian osób pozujących, wizażystów etc.
  • Organizator ma prawo usunąć z wydarzenia Uczestnika, który nie podporządkowuje się regulaminowi bez zwrotu zapłaty za wydarzenie,
  • Fotograf ma obowiązek podporządkować się regulaminowi oraz instrukcjom organizatorów w trakcie trwania zajęć.
  • Fotograf oświadcza, iż zezwala na bezpłatne zamieszczanie swoich fotografii, powstałych w trakcie zajęć, w galerii dostępnej na stronie www.annasychowicz.pl oraz na stronach promujących tę działalność
  • Fotograf nabywa prawa autorskie do wykonanych zdjęć, ale publikowane w portfolio i na forach mogą być tylko te, które zostaną zaakceptowane przez Modelki.
    Każde zdjęcie umieszczone w sieci powinno zostać opatrzone opisem z nazwą wydarzenia i odnośnikiem do strony www Organizatora www.annasychowicz.pl lub https://www.facebook.com/fotografia.sychowicz/.
  • Modelka nabywa prawa do publikacji wykonanych przez Fotografa zdjęć i może wykorzystywać swoje zdjęcia w celu prezentacji własnego wizerunku, a w szczególności w katalogach i na stronach internetowych mających charakter prezentacyjny oraz mediach drukowanych, zobowiązując się jednocześnie do wyraźnego podania nazwiska lub pseudonimu i/lub adresu strony internetowej Fotografa.
  • Fotograf oraz Organizator plenerów/warsztatów ma prawo wykorzystać zdjęcia w celach prezentacji własnej twórczości oraz dorobku Baśniowych plenerów/warsztatów, a w szczególności na stronach internetowych i folderach, w prospektach dotyczących własnych prac i prac Uczestników. Modelka wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie jej wizerunku w tych celach.
  • Wykorzystując zdjęcia Modelka zobowiązuje się do wskazania imienia i nazwiska/pseudonimu Fotografa z odnośnikiem do jego strony.
  • Wykorzystując zdjęcia Fotograf zobowiązuję się do wskazania imienia i nazwiska/pseudonimu Modelki z odnośnikiem do jej strony.
  • Fotograf zachowuje prawa osobiste i majątkowe w ramach prawa autorskiego do zdjęć w punktach nie uregulowanych niniejszym regulaminem.
  • Na zajęciach praktycznych i teoretycznych obowiązuje zakaz spożywania alkoholu.
  • Rezerwacja miejsca na wydarzenie odbywa się poprzez dokonanie wpłaty zadatku, niezwłocznie po złożeniu zgłoszenia. Uczestnik zobowiązany jest podać w tytule przelewu: swoje imię, nazwisko oraz nazwę wydarzenia. Zadatek zabezpiecza Organizatora na wypadek, gdyby uczestnik mimo deklarowanej chęci uczestnictwa w danym wydarzeniu, nie wywiązał się z tego zobowiązania. W procesie rezerwacji miejsca na wydarzeniu decydującym kryterium jest kolejność uiszczenia pełnej opłaty.
    W przypadku rezygnacji przez Uczestnika z Plenerów/Warsztatów zadatek nie będzie zwracany.
    Pełna opłata za kurs musi być dokonana najpóźniej 7 dni przed planowanym rozpoczęciem zajęć. W przypadku niewpłynięcia środków w określonym terminie, na miejsce danej osoby zostanie zapisana inna osoba, a zadatek przepadnie.

Złożenie zgłoszenia lub dokonanie opłaty za wydarzenie równoznaczne jest z akceptacją niniejszego regulaminu.